Find Jobs
Hire Freelancers

Really Basic OpenGL Post-Processing C++ Class for my Half-Life mod that can process multiple PP shaders

$10-20 USD

Stengt
Lagt ut omtrent 3 år siden

$10-20 USD

Betalt ved levering
Hello. I need a really basic post-processing class (C++ and OpenGL) for my Half-Life mod for multiple PP shaders with dynamic intensities. If you need to hardcode them, grayscale and chromatic aberration. But shaders are optional, I just need the class. (An example shader for understanding/testing the system would be great) Git Repo: [login to view URL] Framebuffers are not present within the Half-Life engine itself, so rendering the screen to texture in the Half-Life engine can be found in this tutorial: [login to view URL] Ignore the obsolete CG stuff in the article and don't use CG please. GLUT would be easier since it's already used in the project.
Prosjekt-ID: 29956122

Om prosjektet

Eksternt prosjekt
Aktiv 3 år siden

Ønsker du å tjene penger?

Fordeler med budgivning på Freelancer

Angi budsjettet og tidsrammen
Få betalt for arbeidet ditt
Skisser forslaget ditt
Det er gratis å registrere seg og by på jobber

Om klienten

TURKEYs flagg
Ankara, Turkey
0,0
0
Medlem siden jan. 30, 2020

Klientbekreftelse

Takk! Vi har sendt deg en lenke for at du skal kunne kreve din gratis kreditt.
Noe gikk galt. Vær så snill, prøv på nytt.
Registrerte brukere Publiserte jobber
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Forhåndsvisning innlasting
Tillatelse gitt for geolokalisering.
Påloggingsøkten din er utløpt og du har blitt logget ut. Logg på igjen.