Profilbilde
Du følger nå
Feil med følging av bruker.
Denne brukeren tillater ikke brukere å følge dem.
Du følger allerede denne brukeren.
Medlemskapsplanen din tillater bare 0 følginger. Oppgrader her.
Sluttet å følge
Kunne ikke slutte å følge bruker.
Du har vellykket anbefalt
Kunne ikke anbefale bruker.
Noe gikk galt. Oppdater siden og prøv igjen.
Vellykket bekreftelse av e-post.
Brukeravatar
$6 USD / time
PHILIPPINESs flagg
davao city, philippines
$6 USD / time
Det er for øyeblikket 9:43 a.m. her
Ble med desember 30, 2017
0 Anbefalinger

Pinky A.

@pinkymondrano

0,0 (0 omtaler)
0,0
0,0
0%
0%
$6 USD / time
PHILIPPINESs flagg
davao city, philippines
$6 USD / time
N/A
Jobber fullført
N/A
Innenfor budsjett
N/A
I tide
N/A
Gjenansettelsesrate

Customer Support Specialist

The secret to 5-star customer reviews is no secret at all! Happy customers leave amazing reviews because of the quality of the product they received but MOST IMPORTANTLY, the SERVICE they have experienced! I am Pinky Arcenas, I have ZenDesk, Shopify, and Amazon Seller Central Experience. I have handled pre-order inquiries, shipment status, refunds, returns, and reshipments. Customers love receiving a response within 24-48 hours and I would love to help you with that! I have over ten years of Customer Support Care experience, most of them are eCommerce businesses and Amazon Sellers. I have rich experience in Magento Admin, Zendesk, Amazon Seller Central, Shopify, Shipstation, and Canva. I am currently available for FULL-time work. I am excited to collaborate with you!

Kontakte Pinky A. angående jobben din

Logg inn for å diskutere eventuelle detaljer over chat.

Anmeldelser

Endringer lagret
Ingen omtaler å se her!

Erfaring

Email Support Specialist and Image Moderation Specialist

Tango App
aug. 2013 - jun. 2019 (5 år, 10 måneder)
• Verifies new accounts • Deletes accounts from the database that are requested by the user/s • Reinstates suspended accounts • Moderates Image, Content and Live Streaming within the App • Provides assistance for users who have issues with their account and App • Manages tickets in Zendesk

Customer Relations Agent | Ravmark Inc.

SKYCIG UK now Blu
nov. 2012 - aug. 2013 (9 måneder, 1 dag)
· Manages customers' inquiries by answering tickets and live Chat. · Process refunds and replacements requests for Customers through tickets. · Performs Troubleshooting for faulty items. · Utilize Zendesk as a platform in answering tickets or emails from customers. · Provide live chat support to customers through Zendesk. · Utilize Magento as a tool in viewing customer’s orders and account details

Campaign Specialist

Social Media Sciences
feb. 2012 - apr. 2012 (2 måneder, 1 dag)
I do Title spinning, description spinning and article Re-writing

Utdanning

Bachelor of Electronics and Communications Engineering

University of Southeastern Philippines, Philippines 2001 - 2006
(5 år)

Kontakte Pinky A. angående jobben din

Logg inn for å diskutere eventuelle detaljer over chat.

Verifiseringer

Foretrukket frilanser
Identitet verifisert
Betalingsverifisert
Telefonverifisert
E-postadresse verifisert
Koblet til Facebook
Forrige bruker Neste bruker
Invitasjonen ble sendt!
Takk! Vi har sendt deg en lenke for at du skal kunne kreve din gratis kreditt.
Noe gikk galt. Vær så snill, prøv på nytt.
Registrerte brukere Publiserte jobber
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Forhåndsvisning innlasting
Tillatelse gitt for geolokalisering.
Påloggingsøkten din er utløpt og du har blitt logget ut. Logg på igjen.