Profilbilde
Du følger nå
Feil med følging av bruker.
Denne brukeren tillater ikke brukere å følge dem.
Du følger allerede denne brukeren.
Medlemskapsplanen din tillater bare 0 følginger. Oppgrader her.
Sluttet å følge
Kunne ikke slutte å følge bruker.
Du har vellykket anbefalt
Kunne ikke anbefale bruker.
Noe gikk galt. Oppdater siden og prøv igjen.
Vellykket bekreftelse av e-post.
Brukeravatar
PHILIPPINESs flagg
quezon city, philippines
Det er for øyeblikket 10:15 p.m. her
Ble med juni 24, 2013
0 Anbefalinger

Janice V.

@chinice

0,0 (0 omtaler)
0,0
0,0
0%
0%
PHILIPPINESs flagg
quezon city, philippines
N/A
Jobber fullført
N/A
Innenfor budsjett
N/A
I tide
N/A
Gjenansettelsesrate

Experienced Customer Care Representative, Team Leader and Entrepreneur

I have worked as a Technical Customer Care Representative for more than 5 years and have been a Team Leader and Subject Matter Expert for the same program. I am currently acting as proprietress for Tuwee Online Shopping which is a self-owned business.

Kontakte Janice V. angående jobben din

Logg inn for å diskutere eventuelle detaljer over chat.

Anmeldelser

Endringer lagret
Ingen omtaler å se her!

Erfaring

Proprietress

Tuwee Online Shopping
jan. 2015 - Nå
• Manages day to day sales with co-proprietor through home-based monitoring • Upholds business relationship with clients • Coordinates with suppliers for item procurement • Maintains business social media site updates for business purposes.

Team Leader, AT&T U-Verse

Convergys Philippines Services Corporation
aug. 2010 - des. 2012 (2 år, 4 måneder)
• Managed a team of 16-18 agents, ensuring that we meet and exceed client and company targets. • Led the team to become the top team and has been consistently in the top quartile for the program with 23 teams in total. • Developed and promoted agents to become Team Leaders, SME (Subject Matter Expert), Reports Analyst and Workforce Analyst. • Created and implemented initiatives to optimize results for Net Satisfaction, First Call Resolution, Absenteeism/Lost Hours, and Agent Productivity.

Technical Customer Care Representative, AT&T U-Verse

Convergys Philippines Services Corporation
feb. 2009 - jul. 2010 (1 år, 5 måneder)
• Provided technical and network problem resolution to customers by performing a question diagnosis while guiding users through step-by-step solutions. • Mentored new hires in the team on call handling and provided support in resolving technical issues as they encounter on their calls. • Conducted team meetings to cascade program and product updates.

Utdanning

Bachelor of Science in Biochemistry

University of Santo Tomas, Philippines 1999 - 2003
(4 år)

Kvalifikasjoner

Licensed Chemist

PRC
2003
Licensed Chemist

Kontakte Janice V. angående jobben din

Logg inn for å diskutere eventuelle detaljer over chat.

Verifiseringer

Foretrukket frilanser
Identitet verifisert
Betalingsverifisert
Telefonverifisert
E-postadresse verifisert
Koblet til Facebook
Forrige bruker Neste bruker
Invitasjonen ble sendt!
Takk! Vi har sendt deg en lenke for at du skal kunne kreve din gratis kreditt.
Noe gikk galt. Vær så snill, prøv på nytt.
Registrerte brukere Publiserte jobber
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Forhåndsvisning innlasting
Tillatelse gitt for geolokalisering.
Påloggingsøkten din er utløpt og du har blitt logget ut. Logg på igjen.