Find Jobs
Hire Freelancers

3D Processing IDE project

$30-250 USD

Stengt
Lagt ut omtrent 6 år siden

$30-250 USD

Betalt ved levering
Write GLSL shaders to implement: (a) per-vertex; and (b) per-pixel shading. Incorporate the shaders into a Processing program that creates a scene with a 3D object and includes a point light. Modify your shaders so that they use the Phong illumination model; namely, modelling specular, diffuse and ambient light components. Make these components adjustable by the user and show how each one of them affects the result. Compare and contrast the two shading methods and comment on their effect.
Prosjekt-ID: 16440784

Om prosjektet

3 forslag
Eksternt prosjekt
Aktiv 6 år siden

Ønsker du å tjene penger?

Fordeler med budgivning på Freelancer

Angi budsjettet og tidsrammen
Få betalt for arbeidet ditt
Skisser forslaget ditt
Det er gratis å registrere seg og by på jobber
3 frilansere byr i gjennomsnitt $200 USD for denne jobben
Brukeravatar
I make 3D objects for u if u want any demo app i can send, If u want please one-time message me for more discuss. I can do your work with 100% satisfaction.
$200 USD om 7 dager
4,9 (6 omtaler)
3,2
3,2

Om klienten

BANGLADESHs flagg
Dhaka, Bangladesh
4,9
30
Betalingsmetode bekreftet
Medlem siden okt. 26, 2014

Klientbekreftelse

Takk! Vi har sendt deg en lenke for at du skal kunne kreve din gratis kreditt.
Noe gikk galt. Vær så snill, prøv på nytt.
Registrerte brukere Publiserte jobber
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Forhåndsvisning innlasting
Tillatelse gitt for geolokalisering.
Påloggingsøkten din er utløpt og du har blitt logget ut. Logg på igjen.