Fullført

UVP and Online Positioning Strategy

Dette prosjektet ble fullført av Romz101 for $66 USD3 dager.

Få gratis kostnadsberegning for et prosjekt som dette
Arbeidsgiver jobber
Prosjektbudsjett
$60 USD
Fullført på
3 dager
Totale bud
3
Prosjektbeskrivelse

Synopsis:

- Immediate need for physicians + po Hospitals

- Long-term need for physicians + po Hospitals

(above 2 will be derived/assumed basis research of challenges and opportunities for the IPs and POH's in the US, articles on this topic over the past 6 months to 1 year would be studied and also on the Acts mentioned in the blog you shared)

- Product and brand promise - What Oculus can do to plug these gaps / needs and what are the USPs that need to be highlighted

- Competition analysis - What competitors are doing and how are they capturing the market

- Positioning - What is the UVP, tag line, slogan with a rationale

Ønsker du å tjene litt penger?

  • Sett ditt budsjett og tidsramme
  • Skisser ditt forslag
  • Få betalt for ditt arbeid

Ansett frilansere som også har bydd på dette prosjektet

    • Forbes
    • The New York Times
    • Time
    • Wall Street Journal
    • Times Online